В'ячеслав Коновалов: У нас все йде еволюційним шляхом

В'ячеслав Коновалов: У нас все йде еволюційним шляхом

Нові правила перевезення пасажирів у міжміських автобусах. Які зміни чекають пасажирів?

В ефірі Українського радіо у програмі "Сьогодні. Зранку" нові правила перевезення пасажирів коментував експерт Громадської кампанії "Європатруль" В'ячеслав Коновалов.

Міністерство інфраструктури підготувало зміни привил перевезень, які набудуть чинності у 2019 - 2021 роках. Про це повідомив міністр Володимир Омелян. Йдеться про тахографи, ремені безпеки та інші вимоги, передбачені нормами єврокомісії з транспорту. Це всі нововведення, які будуть?

В’ячеслав Коновалов: (мовою оригіналу)  О ремнях безопасности говорят 7 - 8 последних лет. Но никак не могут это внедрить. В добровольном порядке некоторые компании это делают. Другой вопрос, что это не пользуется спросом, популярностью, у нас нет культуры использования ремней безопасности. В крупных компаниях есть ремни безопасности. Если говорить о парке в целом, то проблема - в министре. У него нет профильного образования, поэтому он немножко занимается популизмом. Рассмотрим три аспекта - технический, экономический, организационный. Технический аспект. Каким образом на существующие автобусы установить эти ремни? Чтобы этот ремень установить, надо просверлить несколько дырок только для одного ремня. А как это повлияет на эксплуатацию автобуса.

Із січня 2021 року взагалі заборонять експлуатацію автобусів, які не обладнані ремнями безпеки. Напевно, мають бути нові автобуси?

В'ячеслав Коновалов: За два - три года надо заменить 50 - 60 тисяч автобусов. Вы представляете кикие это инвестиции и насколько это увеличит цены на проезд? У нас все идет эволюционным путем. Пытаются улучшать по чуть-чуть. Согласен, что улучшают.


Тахограф - це прилад, в який вставляється чіпована картка водія. Цей тахограф контролює кількість проведеного часу водієм за кермом, чи перевищує він швидкість. Чи всі перевізники готові до таких нововведень?

В'ячеслав Коновалов: Это организационная проблема. Во-первых, надо увеличить штат водителей. Во-вторых, установить тахографы - не проблема, проблема - проконтролировать. Это не хочет замечать министр, он объявляет какую-то популистическую инициативу.

Прослухати повну версію розмови.

 

Слухайте програму "Сьогодні. Зранку" по буднях з 8.00 до 10.20!

Останні новини
Допомога Україні екзистенційно важлива для Європи — словацький експерт Грабіна
Допомога Україні екзистенційно важлива для Європи — словацький експерт Грабіна
Мільйонер, який став волонтером. Історія В'ячеслава Запорожця
Мільйонер, який став волонтером. Історія В'ячеслава Запорожця
Такого єднання, як зараз, в Україні не було за всю історію — дослідник
Такого єднання, як зараз, в Україні не було за всю історію — дослідник
Тепер підрозділ отримує половину і більше дронів від держави ― комбат Федоренко
Тепер підрозділ отримує половину і більше дронів від держави ― комбат Федоренко
Ми повинні бути рупором, щоб зменшувати спекулятивні лейтмотиви – Вельч про роботу Amnesty в Україні
Ми повинні бути рупором, щоб зменшувати спекулятивні лейтмотиви – Вельч про роботу Amnesty в Україні
Новини по темі
Нові правила військового обліку жінок — на що звернути увагу?
Морякам дозволили виїжджати за кордон на роботу. Як це відбуватиметься та хто ловитиме "псевдомореплавців"?
"Укрзалізниця" передасть пасажирські перевезення в управління Deutsche Bahn. Чи стануть подорожі комфортнішим?
На скільки можуть зрости ціни на залізничні квитки з 1 квітня — коментує експерт
"Бровари перетворилися в Чикаго": депутат міської ради про проблеми з перевізниками