Найперше потрібне податкове навантаження для великогабаритного транспорту — експерт дорожньої галузі

Найперше потрібне податкове навантаження для великогабаритного транспорту — експерт дорожньої галузі

Кабінет міністрів України схвалив залучення 450 мільйонів євро кредитів від Європейського інвестиційного банку на розвиток доріг в Україні. За словами експерта дорожньої галузі Андрія Мартенса, цих коштів надзвичайно мало для будівництва нового дорожнього покриття. Про це він сказав в ефірі Українського радіо.

0:00 0:00
10
1x

Андрій Мартенс зазначив, що ті 450 млн. євро, які озвучені як інвестиції від міжнародних фінансових організацій, — це 10 млрд. грн, що є не такою великою сумою.

"При всьому цьому наскільки я знаю, в цьому році Мінфіном затверджено тільки 4.4 млрд. із 10 необхідних. Я думаю, що все одно цих грошей недостатньо. Нам потрібно шукати додаткові джерела фінансування", — сказав він.

Експерт дорожньої галузі зазначив, що ця сума є недостатньою в порівнянні з тими коштами, які виділялися Польщі, коли вона вступила до ЄС.

"Виділялося приблизно 10 млрд. євро щорічно. Польща за 10 років продемонструвала дуже серйозний ріст. Для того, щоби нам зробити такий серйозний прорив, крім тих коштів, які сьогодні в нас виділяються, потрібно ще, як мінімум, 100 млрд. А це, як мінімум, виходить 4 млрд. дол. чи євро додаткового фінансування. Не думаю, що сьогодні ЄС готовий нам виділяти таку суму. Тому нам потрібно шукати власні джерела фінансування", — сказав він.

Днями голова "Укравтодору" Олександр Кубраков у своєму інтерв’ю заявив про те, що потрібно 50 млрд. грн. тільки для приведення до нормативного стану 24 000 км основних доріг: "Це оцінка Світового банку. Ми плюс-мінус приходимо до тієї ж цифри, коли рахуємо в розрізі кожної дороги, уже з урахуванням її поточного стану, ступеня зносу".

Андрій Мартенс прокоментував цю заяву. "В цьому році вже в бюджеті розписано, що "Укравтодору" недостатньо тих коштів, які виділяються. Нам необхідно близько 137 млрд. Це необхідність "Укравтодору" для того, щоб підтримувати в належному стані наші дороги й ремонтувати ту кількість доріг, яка в нас знищується протягом року. Тобто є 100 млд. недофінансування".

Андрій Мартенс зазначив, що в нас повинні бути власні джерела фінансування розвитку доріг в Україні: "Якщо сьогодні основний знищувач наших доріг — це вантажівки, великовантажні автомобілі, то ми найперше повинні перекладати на великогабаритний транспорт відповідальність і податкове навантаження щодо залучення коштів у бюджет дорожного фонду".


Джерело: unsplash

Останні новини
Баланс між атомною, тепловою, гідроенергією й іншими формами генерації – експерти про енегетику майбутнього
Баланс між атомною, тепловою, гідроенергією й іншими формами генерації – експерти про енегетику майбутнього
"Сподіваюся, що переговори почнуться в червні" ―  посол ЄС в Україні  про вступ України в ЄС
"Сподіваюся, що переговори почнуться в червні" ― посол ЄС в Україні про вступ України в ЄС
Гривневі депозити користуються попитом – економіст Самойлюк
Гривневі депозити користуються попитом – економіст Самойлюк
Мить перед розлукою: Kalush, Balsam та Adam спільно видали сингл "Останній раз"
Мить перед розлукою: Kalush, Balsam та Adam спільно видали сингл "Останній раз"
"Цілком ймовірно, що він може залишитися міністром" ― Загородній про Сольського, якого взяли під варту
"Цілком ймовірно, що він може залишитися міністром" ― Загородній про Сольського, якого взяли під варту
Новини по темі
"Сподіваюся, що переговори почнуться в червні" ― посол ЄС в Україні про вступ України в ЄС
"Цілком ймовірно, що він може залишитися міністром" ― Загородній про Сольського, якого взяли під варту
"На 2024 рік у нас буде озброєння, щоб вистояти на полі бою" ― Войтко про допомогу США
Україна може ввійти у топ-5 країн щодо темпів оцифрування архівних документів ― Хромов
Російський наступ буде зупинено ― Мусієнко про допомогу від США