Харківська опера планує показати "Лебедине озеро" на воді в Києві

Харківська опера планує показати "Лебедине озеро" на воді в Києві

У Харківській опері показали світову прем’єру "Лебединого озера" на воді. Головний диригент Харківської опери Дмитро Морозов анонсує виставу в Києві. Про це він розповів в ефірі Радіо Культура.

"У Харкові ми зробили поспіль 4 дні прем’єр (1-4 листопада). І 4 рази у нас були повні аншлаги. У Києві ми хочемо відібрати таку сцену, на якій цю виставу можна буде показати київським поціновувачам такого незвичайного балету. У листопаді у нас також планується світова прем’єра у Бельгії. 7, 8, 9 лютого ми покажемо балет у Харкові", — розповів диригент.

За його словами, танцювати балет у воді ще не наважувався ніхто.

"Харківська опера завжди дивує сучасними, дуже цікавими й незвичними проектами. Постановку "Лебедине озеро. Water Fantasy" ми зробили перші у світі. То є світова прем’єра. Танцювати у воді ще не наважувався ніхто. Ми це зробили, хоча були й певні складнощі. Музичний матеріал той самий, проте з технічної точки зору втілення цього проекту було дуже складним. Ми почали втілювати проект ще минулого року. Але наші техніки зробили все буквально за два тижні", — зазначив Дмитро Морозов.

Головний диригент Харківської опери розповів, як технологічно відбувалась вистава.

"Піддон, у якому працює балет, за розмірами близько 100 квадратних метрів. Він наповнюється водою на 10-12 сантиметрів, тобто там десь 4 тони води. Коли на сцені йде дощ, у нас за хвилину згоди падає 400 літрів води за хвилину. І в нас це все працює бездоганно, хоч ще й дуже складна машинерія. Окрім того, перший акт у нас йде без води, другий — у воді, третій — без води, четвертий  — знову у воді. За 15-20 хвилин, за один антракт, цей величезний басейн осушується повністю", — сказав він.

Морозов зауважив, що ця постановка є складною для балету.

"Якщо порівнювати перший акт без води та другий з водою, то таке відчуття, що у першому акті ви йде по асфальту, а у другому — по льоду. Тобто це складно для балету, оскільки дуже слизько. Але у нас дуже професійна трупа і ми втілюємо свої задуми, щоб дивувати поціновувачів балетного мистецтва", — зазначив він.

Фото — Тетяни Юрченко

Останні новини
У нинішній редакції бюджету-2025 соціальні виплати та зарплати військовослужбовців заморожені ― Гончаренко
У нинішній редакції бюджету-2025 соціальні виплати та зарплати військовослужбовців заморожені ― Гончаренко
"Найважливішими є ті зміни, які відбувалися тоді в свідомості українців", – історик Зінченко про Помаранчеву революцію
"Найважливішими є ті зміни, які відбувалися тоді в свідомості українців", – історик Зінченко про Помаранчеву революцію
Будівництво атомних енергоблоків не на часі. Потрібно зосередитися на децентралізованій генерації – Дяченко
Будівництво атомних енергоблоків не на часі. Потрібно зосередитися на децентралізованій генерації – Дяченко
"Носив вишиванку та розмовляв українською": історія Віктора Тупілка, засновника музею дисидентів у Донецьку  "Смолоскип"
"Носив вишиванку та розмовляв українською": історія Віктора Тупілка, засновника музею дисидентів у Донецьку "Смолоскип"
"Ми робимо соціальну підтримку доступнішою" – Кошеленко про цифровізацію соцсфери
"Ми робимо соціальну підтримку доступнішою" – Кошеленко про цифровізацію соцсфери
Новини по темі
Держбюджет-2025: чи виживе українська культура в умовах війни?
Радіотеатр: традиція, закладена Українським Радіо у 30-х роках минулого століття
Рейган на зустрічі з Горбачовим цитував "Український вісник". Кендзьор про створення легендарного самвидаву
Дуже важливо, що пам’ятання про загиблих відбувається вже під час війни ― Стичинський
ЮНЕСКО має забезпечити політичну адвокацію будівлі Держпрому в Харкові — архітектор