"The New York Times" встановила новий рекорд за кількістю платних підписок

"The New York Times" встановила новий рекорд за кількістю платних підписок

Газета досягла навіть більших показників, ніж планувалося. В другому кварталі 2017 року кількість платних підписників "The New York Times" досягла 3,3 мільйона.

Компанія повідомила, що за останні два роки вона подвоїла число своїх читачів в онлайні. Загальний дохід "The New York Times" збільшився на 9% у другому кварталі 2017 року, порівнюючи з другим кварталом 2016 року, значною мірою за рахунок зростання цифрових підписок. Компанія залучила 93000 підписників на новини в онлайні, що на  69% більше, ніж вдалося залучити за аналогічний період минулого року. Загальний дохід від реклами також збільшився на 22,5% - вперше з третьої чверті 2014 року. Прибуток від друкованої реклами за другий квартал цього року водночас зменшився на 10,5%.

Виконавчий директор "The New York Times" Марк Томпсон (Mark Thompson) зауважив, що компанія продовжить розвивати потенціал цифрових підписок та розроблятиме нові цікаві рішення для мобільних пристроїв.