Фото з інстаграм-сторінки nknkt
"Раніше не можна було робити реп, якщо в тебе не було вуличної поваги, якщо ти не пройшов етапи, наприклад, графіті, брейк-дансу, тому що хіп-хоп культура включає в себе багато етапів. А зараз це вже дуже-дуже неважливо. Зараз важливо "стрельнути" десь у Тік Ток і "полетіти"
Ми будемо представляти твій трек, що має назву "Божевільний". Про божевільність ми поговоримо трохи згодом. Пісня триває 58 секунд! Чому така тривалість?
Так точно. Думаю, ні для кого не секрет, що зараз епоха Тік Току, епоха "короткого дофаміну", рілз, шортс, сторіз. Люди не дивляться контент більше трьох секунд, якщо він їх не чіпляє. А навіть якщо він їх чіпляє, то це не затягується більше 15-ти секунд. Так що я думаю, що гарного треба щоб було потроху, щоб не було перегрузу. Якщо "зайде" — я буду продовжувати. Й ви можете знайти багато цікавого, відштовхнувшись від цього матеріалу в моєму каталозі.
Якщо опиратись на твої слова, що 15 секунд люди утримують увагу, чому ти перетягнув тоді, навіщо 58 секунд, а не 15?
А того, що в ці 58 секунд вкладені різні хвилі по 15 секунд. І якщо ти пройшов перші 15 секунд, то ти готовий до наступних. Якщо ж ти дослухав цей трек до кінця, тоді ми з тобою точно на одній хвилі, божевільній хвилі.
В майбутньому, можливо, нам слід чекати трек, який буде тривати 15 секунд? Там три слова буде, швидше за все…
Якщо будете чекати, то зроблю все, що в моїх силах, щоб вам хотілось більше 15-ти секунд.
Давай поговоримо взагалі про реп в Україні. Я розповідала, що ти визначився зі своїми музичними вподобаннями з п’яти років, коли вперше почув Eminem. Як тобі еволюція репу в Україні за останні роки?
Ви класно підмітили, що я роблю цю справу з дитинства. Насправді еволюція відбулась уже давно. Ви самі розумієте, якщо історію не підтримувати, вона забувається. І зараз пріоритети дуже-дуже змінились. Раніше не можна було робити той же реп, якщо в тебе не було вуличної поваги, якщо ти не пройшов етапи, наприклад, графіті, брейк-дансу, тому що хіп-хоп культура включає в себе багато етапів. А зараз це вже дуже-дуже неважливо. Зараз важливо "стрельнути" десь у Тік Ток і "полетіти", і вже неважливий твій бекграунд і бекграунд музики, яку ти робив. Тому мені б хотілось, щоб люди поцікавились історією хіп-хопу, що таке хіп-хоп, для чого це все. І, можливо, мені буде трішки більше подобатись те, що відбувається. Я не хочу бути дідом-буркотуном, але я виріс на іншому хіп-хопі і я буду все робити зі свого боку, щоб повернути цей вайб. Але всім, хто працює на наш розвиток, для того, щоб наша культура розвивалась, всім респект і повага.
Ти зараз говориш про меседжі трушності, хіп-хоп-культури. А на початку розмови ти казав нам про 58 секунд, епоху Тік Току, кліпове мислення. Ти ніби намагаєшся впіймати золоту середину.
Я можу пояснити це. Просто ми граємо в гру, в якій є певні правила. І якщо ти хочеш набивати свій рівень і ставати босом, ти повинен грати за правилами цієї гри. Якщо ти сподобаєшся людям, вони захочуть більше дізнатись про тебе й твою творчість.
А ти хочеш стати босом?
Звичайно!
А я думав, амбітність на такому рівні, що ти скажеш "Та я вже бос!"
Я вважаю, що вік живи — вік учись. І кожен день — це новий день для твого нового рівня.
"Цей трек — це моя історія, це про божевільну відданість своїй справі. Я проходив за ці вже 17 років через вогонь і воду заради цієї творчості"
Тоді логічно завершувати рівнем божевільності.
Так, я хотів сказати, що цей трек — це моя історія, це про божевільну відданість своїй справі. Я проходив за ці вже 17 років через вогонь і воду заради цієї творчості. Я знаю, що дуже багато є людей, які зараз відчувають те ж саме. Хочу вам сказати не зупинятись. Ви божевільні й у вас все буде!
Слухати трек "Божевільний" від НKНKT, як і багато інших прем’єр, можна в плей-листі "Промінь Рекомендує 2024" на Spotify.