Денис Малюська. Фото з фейсбук-сторінки
"Черговий крок у розвитку системи розгляду скарг у сфері реєстрації"
"Система розгляду скарг працює не один рік. Ми просто пройшли кілька етапів її модернізації. Така система є надзвичайно ефективною. Крок щодо автоматизації подачі скарг, їх розгляду і крок для більшої прозорості розгляду скарг — це черговий крок у розвитку системи розгляду скарг у сфері реєстрації", — зазначає Денис Малюська.
"Річ у тім, що у нас усе, що відбувається з корпоративними правами, з реєстраціями прав на підприємство, зокрема, хто є директором, а хто є засновником, хто вніс якесь майно в статутний капітал — усе це підлягає державній реєстрації та внесенню у відповідні реєстри. Так само підлягає реєстрації зміна власника на нерухоме майно. І якщо власник, колишній власник, зацікавлена особа відчуває чи розуміє, що відбулося щось незаконне, ця особа може звернутися до Міністерства юстиції з відповідною скаргою", — додає міністр.
Вирішення проблеми за години
"Можна, звісно, піти до суду в більшості випадків, але система розгляду скарг є альтернативою, яка набагато швидша і ефективніша за судовий розгляд. Ми можемо розглянути скаргу протягом доби, і безпосередньо ми займаємось виконанням рішення за наслідками такого розгляду. Тобто у нас були прецеденти, коли рейдери атакували підприємства, і ми реагували протягом кількох годин, виносили рішення за наслідками скарги і вносили зміни в реєстри", — каже Малюська.
Подати скаргу — легко
"Відповідно, якщо раптом трапляється якась погана ситуація з реєстрацією прав юридичних осіб на підприємства чи на нерухомість, хтось банально вкрав, внісши незаконну інформацію в реєстри, звертайтесь до нас. Зараз в нас інтерфейс взаємодії Мін'юсту зі скаржниками надзвичайно дружній. Є і формат скарги, і формат подачі таких скарг. Можна це заповнити в електронному вигляді, не встаючи з-за столу, чи онлайн. Заходьте на сайт Мін'юсту, вся інформація є. Ми забезпечимо оперативний і швидкий розгляд скарг", — резюмує міністр юстиції.