Експертка наголосила, що, попри стереотипи, які існують у суспільстві, блогерство — це клопітка праця, яка вимагає регулярності та постійного самовдосконалення. Однак зусилля того варті: успішний блогер може заробляти від 35 тисяч доларів на місяць.
"Блогерам платять не за лайки чи перегляди, а за те, що вони у своїх відеороликах постять чи пропонують рекламу. Тому потрібно дуже багато працювати, щоб зібрати величезну аудиторію. Одна тисяча підписників чи мільйон підписників – це для потенційного рекламодавця є відчутною різницею", — розповіла вона.
Христина Дикун зазначила, що сама лише велика аудиторія не є ключем до успішного блогерства, потрібно спрямувати свої зусилля на те, щоб знайти саме свою нішу.
"Не варто дивитися на рейтинг блогерів і вибирати ту тематику, яка приносить найбільше грошей. Варто обирати те, що вам по душі", — сказала вона.
Христина Дикун також зазначила, що блогери-початківці повинні зацікавлювати та дивувати. Саме такий старт гарантовано принесе позитивні результати.
"Зокрема, Інстаграм зацікавлює гарними фотографіями на якусь специфічну тематику, яка ще не була висвітлена, а Ютуб привертає увагу цікавим та пізнавальним, креативним та веселим контентом", — розповіла експертка.
Христина Дикун також відзначила, що блогерство варто поєднувати зі своєю основною роботою.
"На самому початку блогерство грошей не приносить. Однак можна ним займатися як хобі. Якщо ви від цього заняття отримуєте задоволення, то це обов’язково помітять читачі чи глядачі вашого блогу", — сказала експертка.
Наостанок Христина Дикун наголошує, що блогерство не повинно перетворюватись на рутину. І саме це — головне правило для тих, хто хоче долучитися до цієї непростої, але цікавої справи.
На фото: експертка з відео для бізнесу на Ютуб Христина Дикун. Джерело: Фейсбук