Мобільний додаток

Почала працювати "гаряча лінія" для абітурієнтів: деталі роботи та найчастіші питання

26.06.2019 р., 13:13

24-го червня почала працювати "Гаряча лінія" для абітурієнтів. Про те, скільки вже звернулося майбутніх студентів та коли і як працює "лінія" в ефірі Радіо Культура в програмі Культура.Live розповіли координаторка освітніх програм фонду "Відкрита політика" Ірина Загородня та консультантка гарячої лінії Дар’я Пильо.

Ведучі:

Людмила Ляхевич і Володимир Зайончковський

Координаторка освітніх програм фонду "Відкрита політика" Ірина Загородня зауважує, що на "гарячій лінії" вже не перший рік консультують жителів окупованих територій щодо оствітніх можливостей загалом, а зараз консультації стосуються і вступної кампанії.

"Наша гаряча лінія працює вже четвертий рік і працює круглий рік. Тобто  незалежно від вступної кампанії. Ми консультуємо саме жителів Донбасу та Криму про освітні можливості, які вони мають… А коли настає вступна кампанія — наша гаряча лінія переїжджає до міністерства освіти, де продовжуємо консультувати жителів Донбасу і Криму з питань освіти, а представники різних департаментів Міністерства освіти консультують абсолютно з усіх питань, які стосуються вступної кампанії", — пояснила Ірина Загородня.

"Тобто всі абітурієнти, незалежно від їхнього місця проживання, тобто повністю вся територія України — вони можуть отримати консультації на гарячій лінії, яка з 24-го червня розпочала свою роботу в міністерстві і буде працювати аж до 9-го серпня. В цей період часу можна звертатися з будь-яких питань, які виникають у абітурієнтів в процесі вступу, подачі документів, реєстрації електронних кабінетів", — додала вона.

"Гаряча лінія" працює у робочі дні з 9:00 до 18:00.

Як пояснила Загородня, за чотири роки освітніх центрів "Донбас Україна" і "Крим Україна" студентами стали понад 4 тисячі жителів Криму та Донбасу.

Консультантка "гарячої лінії" Дар’я Пильо поділилася тим, що за два дні найбільше питали на "гарячій лінії".

""Гаряча лінія" працює два дні. У понеділок (24 червня перший день роботи лінії - ред.) було прийнято 88 дзвінків. Більша частина з них — від мешканців Донецької та Луганської областей та мешканців окупованого Криму. Власне, найчастіше питання — процедура спрощеного вступу", — зауважила вона.

Весь ефір можна послухати тут

 Фото - pixabay.com

Почала працювати "гаряча лінія" для абітурієнтів: деталі роботи та найчастіші питання

Новини по темі