Наступні радіостанції у рейтингу йдуть з відривом близько 15% й більше за всіма показниками, що робить Українське радіо безумовним лідером.
За останні пів року Українське радіо значно зміцнило свої позиції та продовжує збільшувати аудиторію. Під час повномасштабного вторгнення воно є доступним та надійним джерелом інформації для людей.
Так, згідно з трьома хвилями соціологічних досліджень з липня по грудень 2022 року, Українське радіо збільшило показники:
- споживання протягом останнього тижня: з 28% до 36%;
- довіри: з 21% до 27%.
"Ми знаємо, що Українське радіо залишалось подекуди єдиним джерелом інформації на окупованих територіях. Про евакуаційні коридори, зокрема в Маріуполі, українці дізнавались завдяки Українському Радіо. Воно повною мірою виконує свою соціальну місію — захищати свободи та надавати достовірну та збалансовану інформацію про Україну", — зауважив Дмитро Хоркін, член правління Суспільного Мовлення, відповідальний за платформу радіо та телебачення.
Сьогодні Українське радіо веде радіотрансляцію марафону "Єдині новини #UАразом", висвітлює актуальні теми для українського суспільства та запрошує до їх обговорення експертів, посадовців, культурних діячів. В ефірі: керівники державних органів, народні депутати та лідери місцевого самоврядування.
"Довіра до Українського Радіо формувалася поколіннями українців. У час війни вона лише зросла, адже ми на одній хвилі зі слухачами: інформуємо про ситуацію на фронті, дбаємо про загальну безпеку, разом наближаємо перемогу. Навіть війна не змінила редакційної політики Українського радіо. Представники всіх парламентських фракцій і громадські активісти можуть висловити свою позицію. Слухачі відчувають нашу відкритість і довіряють нам", — каже виконавчий продюсер Українського радіо Юрій Табаченко.
З переліком частот УР можна ознайомитись за посиланням.
Дані VI хвилі дослідження було реалізовано у грудні із вибірковою сукупністю 2500 респондентів віком 18 років і старше, що мешкають на території України (за винятком тимчасово окупованих територій та тих, де йдуть активні бойові дії). Метод збору інформації — самозаповнення анкет у мобільному додатку "GRADUS". Дослідження було проведено в межах та завдяки проєкту "Комплексна організаційна трансформація компанії", що фінансується Шведським агентством з питань міжнародної співпраці та розвитку Sida.
Нагадаємо, Суспільне Мовлення — найбільше незалежне медіа в Україні, до якого входять загальнонаціональні телеканали Перший, Суспільне Культура, супутниковий телеканал Суспільне Новини й радіостанції Українське Радіо, Радіо Промінь, Радіо Культура, а також 24 місцеві мовники. Новини про Україну та регіони читайте на сайті suspilne.media та діджитал-платформах.