Сергій Таран – політолог, член наглядової ради НСТУ.
На комерційних теле- та радіоканалах не вистачає програм, які підтягують споживача, дають інтелектуальний продукт. Це є та ніша, яку має заповнювати суспільне мовлення. Бо переважна більшість каналів, які належать великим власникам орієнтуються у кращому разі на рейтинг, а у гіршому на політичну кон’юнктуру.
Сергій Таран – політолог, член наглядової ради НСТУ:
"На комерційних теле- та радіоканалах не вистачає програм, які підтягують споживача, дають інтелектуальний продукт. Це є та ніша, яку має заповнювати суспільне мовлення. Бо переважна більшість каналів, які належать великим власникам орієнтуються у кращому разі на рейтинг, а у гіршому на політичну кон’юнктуру".
Слухати передачу "Порядок денний"