Українське радіо запускає освітній серіал "Знову вибори"

Українське радіо запускає освітній серіал "Знову вибори"

Чим ближче до виборів, тим більше люди про них говорять. Герої нового освітнього серіалу Українського радіо "Знову вибори" – не виняток. Щоразу після насиченого робочого дня страховий агент Слава повертається з офісу в центрі великого міста додому, в сусідню громаду. Дорогою заходить до місцевої крамнички, де працює знайома продавчиня Ірина Семенівна. Про що б вони не говорили, закінчують, звісно, виборами.

0:00 0:00
10
1x
Програма:
Ведучі:

Намагаються розібратися, для чого у новому бюлетені цифри, сперечаються про чесність кандидатів і кандидаток, дивуються, що ремонт школи – це справа місцевої влади, і не знають як діяти, коли стаєш свідком порушення на дільниці.

Над такими питаннями замислюються багато людей, але часто не можуть або лінуються знайти правильну відповідь. Автори проєкту підготували короткі та зрозумілі відповіді на складні запитання про вибори.

Формат серіалу не повністю ігровий. Після короткої сценки, яка лише задає тему розмови, звучить докладне і зрозуміле кожному пояснення. Крім того, більшість епізодів супроводжують короткі історії з громад або опитування мешканців і мешканок різних областей, що дозволяє розширити географію проєкту, бути ближчими до кожного виборця.

Проєкт має на меті підвищити обізнаність мешканців і мешканок сіл, селищ, міст в особливостях виборчого законодавства, стимулювати до активної громадянської позиції, безпосередньої участі в управлінні своєю громадою, нагадати, що кожен або кожна має право не тільки обирати, але і бути обраним або обраною.

Серіал складається із 40 епізодів, які виходять в ефір Українського радіо щодня о 14:50 та 20:50. Кожна серія триває близько 5 хвилин і на конкретних прикладах демонструє, які права та обов'язки має кожен громадянин або кожна громадянка у виборчому процесі. Наприклад, як себе поводити, якщо став свідком порушення, що входить, а що не входить у компетенцію депутатів та депутаток різних рівнів, як свідомо оцінити передвиборну агітацію кандидатів і кандидаток тощо. Фахівці і фахівчині із виборчого права та різних сфер діяльності громад пояснюють з посиланням на конкретні норми закону, як поводити себе у тій чи іншій ситуації, як реалізувати своє право, або що є порушенням виборчого законодавства.

Ролі Слави та Ірини Семенівни у радіосеріалі "Знову вибори" зіграли: відомий український актор Слава Соломка та популярна українська акторка Інга Нагорна.

Серіал стартує в ефірі Українського радіо у жовтні і триватиме до середини листопада.

Проєкт "Знову вибори" підготовлено за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.

Фото: Радіо Свобода

Останні новини
"Війна триває в офлайні і онлайні" – експерт з цифрової безпеки
"Війна триває в офлайні і онлайні" – експерт з цифрової безпеки
Припинення вогню не означатиме припинення війни – Хара про можливі сценарії закінчення війни
Припинення вогню не означатиме припинення війни – Хара про можливі сценарії закінчення війни
Нафтове ембарго як найбільша енергетична криза в історії людства: причини виникнення та наслідки
Нафтове ембарго як найбільша енергетична криза в історії людства: причини виникнення та наслідки
Як будувати плани на прийдешній рік в умовах війни та невизначеності. Радить психотерапевтка Лисник
Як будувати плани на прийдешній рік в умовах війни та невизначеності. Радить психотерапевтка Лисник
"Вікенд нової музики" з легендою: Марія Бурмака вестиме шоу на Радіо Промінь
"Вікенд нової музики" з легендою: Марія Бурмака вестиме шоу на Радіо Промінь
Новини по темі
Припинення вогню не означатиме припинення війни – Хара про можливі сценарії закінчення війни
Понад 50 нардепів мають підозри від правоохоронних органів – Щербан про те, чому Рада не скасовує "правки Лозового"
Єдиний реєстр військовослужбовців поступово поглине вже існуючі реєстри — Назаренко
"На першому плані булінг". Освітня омбудсменка про теми звернень до неї
Ксенія Омельченко: завдання реклами — не подобатися, а викликати реакцію