Роман Бондаренко пояснює, що у будь-якому разі такі дії будуть протиправними.
"Потрібно ставитися до дітей як до повноцінних людей і пам’ятати, що у них ті самі права. Давайте уявимо, що директор забирає телефони у вчителів і каже: ви сьогодні не користуєтеся телефонами в школі. Та ж ситуація з дітьми, коли в них відбирає телефон вчитель. Усе це порушення прав", – зазначає юрист.
Він переконаний, що низька сконцентрованість дітей пов’язана не з тим, що у них є телефони, на які вони відволікаються.
"Вони не концентруються від того, що нецікавий предмет і його, можливо, погано викладають. Якщо дитина незацікавлена, вона буде несконцентрована", – вважає Роман Бондаренко.
Втім, у цій ситуації не можна звинувачувати лише вчителів, додає він, адже поведінка дітей також визначається їхнім вихованням.
"Те, як діти себе поводять – це ще й питання виховання, а отже – питання до батьків. Батьки мають пояснити дітям, що якщо вони гратимуться на телефоні з ранку до ночі, то вони у цьому житті нічого не досягнуть", – радить Роман Бондаренко.
Експерт пропонує використовувати телефони для навчання.
"Має прийти розуміння, що контурні карти – це позавчорашній день. Діти розвиваються, вони випереджають нас у розвитку. Є приклади шкіл, де телефони застосовують для навчання. На тій же географії дитину просять знайти координати якоїсь точки за допомогою телефона. У деяких школах завдання дають у вигляді QR-коду. Дитина приходить, робить фото QR-коду, і в неї з’являється інформація. Використовуймо сучасні технології для навчання! Все рухається вперед, і не можна забороняти майбутнє. А саме це і відбувається", – додає експерт.
Днями у провінції Канади Онтаріо набуло чинності рішення, відповідно до якого школярам заборонили користуватися мобільними телефонами у навчальний час. Заборона поширюється на всі школи провінції.
У деяких українських школах телефони також перебувають під забороною, відповідно до рішень адміністрацій шкіл. На час уроку діти здають телефони на зберігання вчителям, і тільки на перерві можуть їх забрати.
Фото pinterest