Аналітик Денис Рибачок: "Реклама залишається основною статтею витрат партій"

Аналітик Денис Рибачок: "Реклама залишається основною статтею витрат партій"

 
Оприлюднення звітів партій за витрачені кошти прокоментував в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Вдень" аналітик Комітету виборців України Денис Рибачок:
 
"Якщо ми згадаємо, як ухвалювався закон про фінансування партій, то він фактично був направлений на те, щоб партії стали менш залежними від олігархів і мали кошти для власного розвитку. Втім, партії вирішили, що їм варто розставити пріоритети зовсім в іншому напрямку і тому на першому місці у нас стоїть реклама. Фактично партії вклали кошти в красиву картинку".
 

Слухайте програму "Сьогодні. Вдень" по буднях з 13.00 до 15.00!