Клієнти "Київенерго" отримали додаткові можливості

Клієнти "Київенерго" отримали додаткові можливості

Клієнти Київенерго отримали можливість повідомити показання спожитої електроенергії телефоном в автоматичному режимі, повідомляє прес-служба компанії. Нововведення дасть змогу киянам заощадити час.

Нагадаємо: з початком опалювального сезону дозвонитися до колл-центру "Київенерго" стало неможливо. Автовідповідач повідомляв, що всі лінії перевантажені та просив зателефонувати пізніше.

Останні новини
Тепер підрозділ отримує половину і більше дронів від держави ― комбат Федоренко
Тепер підрозділ отримує половину і більше дронів від держави ― комбат Федоренко
Ми повинні бути рупором, щоб зменшувати спекулятивні лейтмотиви – Вельч про роботу Amnesty в Україні
Ми повинні бути рупором, щоб зменшувати спекулятивні лейтмотиви – Вельч про роботу Amnesty в Україні
Прапор України на Місяці та 7 тисяч км велопробігу задля українських дітей та ветеранів
Прапор України на Місяці та 7 тисяч км велопробігу задля українських дітей та ветеранів
Повернутися не можна залишитися: Positiff представив трек "А може, хочеш?"
Повернутися не можна залишитися: Positiff представив трек "А може, хочеш?"
Музична синергія: ANKA, Stasya та NaYada спільно видали сингл "Карма"
Музична синергія: ANKA, Stasya та NaYada спільно видали сингл "Карма"
Новини по темі
"Сотні об’єктів генерації по 2-7 МВт". Харченко про повне повернення Харкову світла
Сума боргів населення України за електрику сягає 25 млрд грн — Корольчук
В умовах тривалих і сильних морозів обов’язково будуть відключення електроенергії — Корольчук
Дефіциту потужності немає, проблема у передачі електроенергії – Корольчук
Попри війну Україна може експортувати електроенергію — Корольчук