Переглянути у мобiльнiй версiї
Опитування

Бізнес-клас

Майже 2 мільйони українців задіяні у сфері малого та середнього підприємництва. Найактивніша і найпрогресивніша частина працездатного населення. Але й вона потребує допомоги, підтримки, рекомендацій і порад. Швидше зорієнтуватися, знайти необхідне рішення, дізнатися про останні зміни в законодавстві саме на це спрямована програма.

Наступні передачі

  • 20.08.2018 11:34:40
    - Перший канал

    Ринок освітніх послуг для дітей: конкуренція, особливості роботи, операційні витрати й очікувані прибутки. Аналізуємо, говоримо про канали просування, які працюють саме в цьому сегменті з експертом з клієнтингу і брендингу, керівником одного з центрів розвитку дітей Наталією Масловою.

  • 21.08.2018 07:10:02
    - Перший канал

    Майже 2 мільйони українців задіяні у сфері малого та середнього підприємництва. Найактивніша і найпрогресивніша частина працездатного населення. Але й вона потребує допомоги, підтримки, рекомендацій і порад. Швидше зорієнтуватися, знайти необхідне рішення, дізнатися про останні зміни в законодавстві саме на це спрямована програма.

Минулі передачі

  • 14.08.2018 07:10:03
    - Перший канал

    Приватні інвестиції: у що краще вкладати гроші? Ризикові варіанти з більшими прибутками або ж інвестиції з мінімальним ризиком, які підходять кожному. Також розберемося з індексними фондами, популярними на Заході.

  • 13.08.2018 11:34:39
    - Перший канал

    Приватні інвестиції: у що краще вкладати гроші? Ризикові варіанти з більшими прибутками або ж інвестиції з мінімальним ризиком, які підходять кожному. Також розберемося з індексними фондами, популярними на Заході.

  • 07.08.2018 07:10:02
    - Перший канал

    Атаки на бізнес у соціальних мережах. Чорний ринок таких послуг. Аналізуємо ситуацію з керівником провідної SMM агенції, автором 4 книжок про бізнес у соцмережах  Сергієм Щербаковим.

  • 06.08.2018 11:34:40
    - Перший канал

    Атаки на бізнес у соціальних мережах. Чорний ринок таких послуг. Аналізуємо ситуацію з керівником провідної SMM агенції, автором 4 книжок про бізнес у соцмережах  Сергієм Щербаковим.