Переглянути у мобiльнiй версiї
Українське радіо

На відстані кліку

На відстані кліку

Програма про електронний бізнес в Україні: маркетинг і торгівля, актуальна інформація про бізнес-процеси, тенденції ринку і аналітичні прогнози, анонси бізнес-подій і новинки у сфері електронної комерції.

Разом з досвідченими підприємцями, власниками успішних компаній, стартаперами, маркетологами, аналітиками ми шукаємо відповіді на питання, які хвилюють усіх гравців цього динамічного і перспективного ринку – e-commerсе.

Програма для тих, хто замислюєтеся над створенням власного бізнесу в інтернеті або вже має свою справу в online і прагнете покращити результати своєї діяльності. На Вас чекають приклади успішних проектів і поради від фахівців, які навчилися заробляти online.

Слухайте програму «На відстані кліку» щонеділі о 13:20.

Ведуча – Марина Куликова.

Е-mail: mk-online@ukr.net

Наступні передачі

  • 02.05.2017 03:35:00
    - Перший канал

    Online та offline реклама: переваги і недоліки для бізнесу. Чому необхідно використовувати рекламу в інтернеті? Про основні тенденції і перспективи цього ринку. Бере участь діджитал-маркетинг спеціаліст компанії Admixer, засновник рекламного агентства Median ads Євген Мокін.

  • 02.05.2017 09:10:03
    - Перший канал

    Online та offline реклама: переваги і недоліки для бізнесу. Чому необхідно використовувати рекламу в інтернеті? Про основні тенденції і перспективи цього ринку. Бере участь діджитал-маркетинг спеціаліст компанії Admixer, засновник рекламного агентства Median ads Євген Мокін.

  • 04.05.2017 18:10:05
    - Перший канал

    Online та offline реклама: переваги і недоліки для бізнесу. Чому необхідно використовувати рекламу в інтернеті? А ще розкажемо про основні тенденції і перспективи цього ринку. Бере участь діджитал маркетинг спеціаліст компанії Admixer, засновник рекламного агентства Median ads Євген Мокін.

Минулі передачі

  • 30.04.2017 13:20:03
    - Перший канал

    Online та offline реклама: переваги і недоліки для бізнесу. Чому необхідно використовувати рекламу в інтернеті? А ще розкажемо про основні тенденції і перспективи цього ринку. Бере участь діджитал-маркетинг спеціаліст компанії Admixer, засновник рекламного агентства Median ads Євген Мокін.

  • 27.04.2017 18:10:05
    - Перший канал

    Як встановити, з якого джерела клієнт прийшов на сайт, щоб витратити гроші на рекламу з користю? Переваги і недоліки усіх найпопулярніших методів: веб-аналітика, промо-коди і id , коллтрекінг тощо. Бере участь керівник відділу продажів Ringostat Сергій П’ятницький.

  • 25.04.2017 03:34:12
    - Перший канал

    Як встановити, з якого джерела клієнт прийшов на сайт, щоб витратити гроші на рекламу з користю? Переваги і недоліки усіх найпопулярніших методів: веб-аналітика, промо-коди і id , коллтрекінг тощо. Бере участь керівник відділу продажів Ringostat Сергій П’ятницький.

  • 23.04.2017 13:19:48
    - Перший канал

    Як встановити, з якого джерела клієнт прийшов на сайт, щоб витратити гроші на рекламу з користю? Переваги і недоліки усіх найпопулярніших методів: веб-аналітика, промо-коди і id , коллтрекінг тощо. Бере участь керівник відділу продажів Ringostat Сергій П’ятницький.

  • 20.04.2017 18:10:05
    - Перший канал

    Як підприємству впоратися з кризою? Приклади закордонних брендів, кейс ПАО "Київенерго" у розрізі комунікацій з клієнтами і важливість роботи з негативом. Бере участь директор з комунікацій ПАО "Київенерго" Наталія Коновалова.

  • 18.04.2017 03:32:16
    - Перший канал

    Як підприємству впоратися з кризою? Приклади закордонних брендів, кейс ПАО "Київенерго" у розрізі комунікацій з клієнтами і важливість роботи з негативом. Бере участь директор з комунікацій ПАО "Київенерго" Наталія Коновалова.