Як привернути увагу до своїх постів у соцмережах — поради блогерів

Як привернути увагу до своїх постів у соцмережах — поради блогерів

Які методи для привернення уваги до публікацій у соцмережах — журналісти Радіо Промінь з’ясували разом з експертами-активними користувачами соцмереж.

0:00 0:00
10
1x

Журналіст, блогер та ведучий рубрики "У сухому залишку" Денис Безлюдько розповідає, що сам ніколи не задумувався як привертати увагу до своїх постів.

"Треба стежити за інформаційним полем, що відбувається. Найбільше привернення уваги — це щоб пост був щирим і не був написаний "пластмасовою" мовою. Коли ти пишеш, насамперед те, що тебе хвилює, а не спеціально відгадуєш, що там буде цікаво написати. Щирість, гумор, здоровий цинізм, коли мало пафосу в постах — скоріш за все, такі речі саме і залучають аудиторію", — розповідає блогер.

Бізнес-тренерка зі Львова Іванна Євсєєва поділилася тим, що свою особисту сторінку веде самостійно, а от на комерційні сторінки інколи пости пишуть маркетологи.

"Якщо говорити про особисту сторінку,  то дуже велике значення має класна фотка, а ще краще — відео, яке має більше охоплення. Ми можемо писати з одного боку, довгі свідомі тексти, з іншого — такі розважальні. Я би звернула вашу увагу на stories, тому що вони дуже популярні", — говорить Іванна Євсєєва.

Також вона радить прислухатися до порад американських маркетологів та закликати в своїх постах до дій: "підпишися", "читай", "поширюй" тощо. 

Фотограф Леда Крюкова щоранку поблікує промовисте фото та питає у своїх підписників, який у них настрій та як їм спалося.

"Такі пости — розслабляючі. Бо кожен щоранку прокидається, хоче бути щасливим, хоче, щоб його день був легким і красивим", — говорить Леда.

За її спостереженнями, найбільшу кількість лайків збирають її власні фото — понад півтисячі. 

"Інструментів, на мою думку, є два: перший — це унікальність, те. чого ні в кого нема. А друге — це популярність, тренд. Наприклад, про осінь, політику, погоду, кавуни у вересні", — говорить блогерка.

За результатами дослідників BuzzSumo:

Найфективніший пост — це відео. Повідомлення з ними дають на 59% більшу залученість, найоптимальніша тривалість відео — 3-5 хвилин. 

Найкращий час для постингу — з 21 до 23 години. Саме тоді вважається, що користувачі, завершуючи свої повсякденні справи, починають серфити інтернет.

Найкращі дні для постів, на думку дослідників, це вихідні. 

Якщо хочете збільшити шанси прочитання своїх постів, робіть вступ до них не довше 50 знаків. Щоб привернути увагу аудиторії, досить однієї секунди. Тож, якщо початок допису цікавий, шанси на те, що користувач його до кінця, значно зростають.

Збільшити охоплення аудиторії допомагає шерінг постів користувачами. Експерти стверджують, що люди діляться інформацією з п’яти різних причин: 1) щоб радувати інших цікавою та корисною інформацією; 2) щоб ідентифікувати та презентувати себе іншим; 3) щоб розвивати відносини; 4) для самореалізації; 5) для поширення інформації про проблеми.

Фото: СheckPoint