Як хіп-хоп допомагає собакам шукати собі господарів – розповідає експерт

Як хіп-хоп допомагає собакам шукати собі господарів – розповідає експерт

Як перегляд хіп-хоп кліпів допомагає собакам, які перебувають у притулку, знаходити собі новий дім? Про музично обдарованих собак, які стали частиною проєкту "LIRoom", Радіо Промінь розповів головний редактор, автор блогу про нову українську музику "LIRoom" Олексій Бондаренко.

"Собаки, яким ми показували кліпи з музикою українських виконавців, кожного разу реагують зовсім по-різному: вони всі дуже своєрідні, кожна зі своїм характером, тому реакцію неможливо передбачити", – розповів Олексій Бондаренко.

За його словами, ідея проєкту почалася з любові до собак:  "Ми думали, що б класного можна було зробити і звернули увагу на те, що у світі дуже популярні відео, коли хтось на щось реагує: діти – на мультики, дорослі – на серіали. А, оскільки ми дуже любимо тварин, подумали як можна їм допомогти, ще й зробивши цікаве відео, яке б всі подивилися. Зв’язалися з благодійним фондом, який допомагає шукати собакам домівки і вирішили, а чому б не показувати їм українські кліпи? Так ми і про кліпи розкажемо, і собачкам допоможемо".

"Поки що, на жаль, не знайшлося людини, яка б забрала собачку, але ми точно знаємо, що процес відбувається. Ми отримуємо дуже позитивну реакцію на ці відео. Я дуже сподіваюся, що ми досягнемо головної цілі і люди таки почнуть забирати собачок собі додому", – висловив сподівання Сергій Бондаренко. 

Він також розповів, що вже існує два відео, в якому кожного разу беруть участь різні собаки: "Самих тварин для відео відбирає фонд: по-перше, вони мають бути вільними, тобто їх можна взяти прямо зараз, а по-друге, які зможуть знятися в студії, адже там теж є свої умови і собака має бути спокійним. Окремо цілим процесо є спроба змусити собак реагувати на те, що відбувається на екрані, тому використовується багато трюків і уловок, щоб вони хоч якось відреагували. Але, наскільки я зрозумів, собакам це цікаво, це щось нове і радісне для них".

"Що ж стосується вибору музики, то, оскільки ми – експерти з музики, першого разу показували собакам головні кліпи літа, які нам сподобались. А восени виходило більше хіп-хоп кліпів, тому ми показали те, що вважаємо цікавим і хочемо промотувати за рахунок такого формату", – підсумував Сергій Бондаренко.    

ФОТО: pixabay