Анастасія Волокіта про ритм життя, роботу з соцмережами і фестиваль Comic Con Ukraine

Анастасія Волокіта про ритм життя, роботу з соцмережами і фестиваль Comic Con Ukraine

Піар-менеджерка музичних, культурних та освітніх проєктів організації "Знать" Анастасія Волокіта в ефірі Радіо Промінь розповіла про професію піарника, про роботу з соцмережами і міжнародний конвент сучасної поп-культури Comic Con Ukraine.

На її сторінці ви можете дізнатися інформацію про найкрутіші фести, концерти, івенти… А ще, як знайти шуроповерт, новий дім та хорошу сусідку! Вона завжди у центрі актуальних подій. Все це завдяки не лише тому, що відвідує унікальні заходи, а й тому, що працює над створенням нових креативних проєктів.

— Це твій ритм життя такий, що ти постійно знаходишся десь, чи все ж таки це, тому що ти працюєш у такій сфері?

— Так, це мій ритм життя, який я обрала. І цю професію я обрала саме для того, щоб розважатися, працювати і максимально поринати у культуру України, споживати її, допомагати їй розвиватися. Тобто це дійсно — мої улюблені проєкти. 

— Якими соцмережами ти користуєшся найчастіше? Яким соцмережам піарники віддають перевагу як інструменту, щоб просувати свої проєкти?

— Я в Facebook постійно знаходжуся, і помічаю зміни в ньому. Працювати люблю в Месенджері. Тому що там є смайлики: коли ти можеш вже не друкувати повідомлення, втомившись за сьогодні, а просто поставити там лайк чи смайлика, і таким чином відреагувати. Мені також дуже зручний Telegram та YouTube, які ми також використовуємо як платформи. Там можна в спільноті опублікувати анонс, створити трансляцію, написати щось в чат.

— Якими додатками ти користуєшся для того, аби дізнатися найактуальніші новини?

— У мене кожен ранок починається з того, що я гуглю імена своїх артистів, дивлюся, які новини про них з'явилися. Взагалі працюю кожен день на всіх українських сайтах (рубрика "культура"). У мене дуже велика база ЗМІ, майже на всіх сайтах я монітою новини. Дуже часто там краєм ока щось чіпляється — я відкриваю і починаю читати про якусь супер-зірку або там щось веселе чи щось сумне. Але так, щоб я там просто читала новини, то мабуть ні, я такого не роблю. У мене такий інформаційний вакуум — гігієна. 

— А як ти сама перевіряєш, якщо наприклад знайшла інформацію про своїх артистів, одразу ж ти не можеш зрозуміти, чи це правда? Чи все ж таки на раз-два розбираєшся, де фейк, а де ні?

— Я знаю біографії своїх артистів. Зараз я працюю з українським гуртом Epolets, тобто про них там нічого такого немає. Одного разу було, що "злили" у мережу альбом до того, як він прем’єрився, але ми нічого вже з цим не робили.

— Як ти, якщо можна сказати, "співпрацюєш" з хейтерами? Все-таки це робота.  

— До мене на сторінки не заходять. Звісно, на моїй особистій сторінці я можу заблокувати і "до побачення". У артистів є SMM-менеджмент, вони там контролюють. Здебільшого, якщо пишуть щодо фестивалів, то ми відповідаємо, якщо це дійсно людина, а не бот або проплачена якась людина. Ми намагаємося дуже спокійно відповісти на це запитання. Якщо немає ніякої аргументації, не підтверджено ніякою дійсністю, то можна і прибрати взагалі це повідомлення. Але мені, мабуть, дуже пощастило, бо я працюю з такими проєктами, яких не хейтять. 

— Настю, що чекати цього року на фестивалі Comic Con Ukraine, який відбудеться 21–22 вересня у Києві на території арт-заводу "Платформа"?

— Будуть неймовірні гості. Не так багато голлівудських акторів приїжджають в Україну: організатори запросили Дені Трехо та Крістофера Ллойда, Джона Ромеро. Будуть зустрічі з ними, автограф-сесії, фотосесії. Зі сцени вони також будуть розповідати щось цікавеньке для 30-тисячної публіки.

Ми чекаємо цьогоріч 30 тисяч гостей на 30-ти тисячах квадратних метрів. Дуже багато зареєстровано у нас косплеєрів. Майже в два рази більшою стала зона маркетів, там де будуть всі комікси представлені. Буде алея художників — як українських, так і лекції від іноземних художників про малювання саме коміксів.

Буде дуже така значима подія World Cosplay Summit — це як Євробачення, але у косплеї. Тобто лише один представник від країн зможе поїхати в Японію на це шоу. Буде багато коштовних подарунків від спонсорів за найкращі костюми. Там багато номінацій.

Організатори дуже соціально обізнана команда. В них, на арт-заводі "Платформа", є така зона паркова, тобто там будуть представлені всі наші стенди від наших притулків для тварин. Тобто можна буде котика забрати звідти, можна буде по фотографії на фотосушці обрати собі песика, можна буде просто принести щось для притулків, або прийти зі своїм улюбленцем і взяти участь у шоу. А найкращі три виходи і саме костюми отримають призи на суму від 10 до 20 тисяч грн. Також фонд "Таблеточки" допомагатиме, і "Україна без сміття" також даватиме лекції. Взагалі фестиваль намагається максимально обійтися без пластику.