Що таке "транспортна піраміда" і чому варто надавати перевагу громадському транспорту — пояснює екологиня

Що таке "транспортна піраміда" і чому варто надавати перевагу громадському транспорту — пояснює екологиня

Екологи створили "транспорту піраміду", зверху якої найбезпечніші транспортні засоби, а знизу — найшкідливіші. Так ось, громадський транспорт  у верхній частині піраміди. А електромобілі, зокрема, у нашій країні, — у нижній. Чому це так і чому громадський транспорт вважається більш екологічним в ефірі Радіо Культура в програмі Еко-life розповіла координаторка транспортного напрямку центру екологічних ініціатив "Екодія" Ганна Гуз.

Ведуча:

Майя Манько

Щоби зменшити вплив на довкілля, треба або раціональніше використовувати свій автомобіль, або надавати перевагу пересуванню в автобусах, у тролейбусах, трамваями,  в метро, велосипедами.

"Громадський транспорт має більшу місткість, відповідно він на дорозі, в нашому просторі міста, займає набагато менше місця, ніж автомобілі. В середньому автомобіль використовує 1,5 людини, або одну людину, або в якійсь машині їде дві. Відповідно, один автобус займає місце як 4 машини і в ньому їде 100 людей. А 100 машин зі ста людьми займають набагато більше місця",  зауважила Ганна Гуз.

А який громадський транспорт є більше екологічним, а який менше  в екологів така думка:

"Якщо ми кажемо про екологічність пасажирських перевезень, пасажирського транспорту, то це може бути електротранспорт, такий як трамваї, тролейбуси, метро. До того ж вони дуже великої місткості і якщо дивитися на викиди, то викиди розподіляються на кількість людей, які перебувають усередині".

Весь ефір програми можна послухати тут

Фото pixabay.com

Останні новини
Військове кладовище почнуть будувати у середині червня – в.о. Міністра у справах ветеранів
Військове кладовище почнуть будувати у середині червня – в.о. Міністра у справах ветеранів
"Єдині вікна" у ЦНАПах, єКабінет, реабілітація та інструменти для розвитку – Порхун про нову ветеранську політику
"Єдині вікна" у ЦНАПах, єКабінет, реабілітація та інструменти для розвитку – Порхун про нову ветеранську політику
"Це не телешоу, не боротьба за популярність... Це реальні люди з реальними історіями", – Мстислав Чернов
"Це не телешоу, не боротьба за популярність... Це реальні люди з реальними історіями", – Мстислав Чернов
Катерина Радченко: Мета нашого проєкту — порушити глобальну тишу
Катерина Радченко: Мета нашого проєкту — порушити глобальну тишу
У межах Чорного моря має активніше діяти НАТО — Риженко
У межах Чорного моря має активніше діяти НАТО — Риженко
Новини по темі
Катерина Радченко: Мета нашого проєкту — порушити глобальну тишу
"Це дійсно історичний крок". Василь Шевченко про проєкт будівництва євроколії з Ужгорода
Без фото і рукостискань. Гутцайт про поводження українських олімпійців з російськими
"Її зачитували до дір". Історикиня Абдулаєва про першу кримськотатарську газету "Терджиман"
Велосипедисти, самокатники та моноколесники не повинні їздити поруч із автівками — Дробишева