Чартерні авіаперевезення в Україні стали контролювати більше — авіаексперт

Чартерні авіаперевезення в Україні стали контролювати більше — авіаексперт

Чартерних авіаперевізників в Україні стали контролювати більше у зв'язку з авіаційним колапсом у період відпусток влітку минулого року. Про успіхи та проблеми чартерного сектору авіації розповів в ефірі Українського радіо авіаційний експерт Богдан Долінце.

Ведуча:

Христина Стець

За даними держстату, туроператори заплатили перевізникам трохи більше трьох мільярдів гривень у 2018 році. Однак якість надання послуг показала, що перевізники не готові до якісного обслуговування: минулого літа українських пасажирів спіткав справжній колапс. Тоді уряд запевнив, що наведе лад у цій сфері.

Авіаційний експерт Богдан Долінце розповідає, що після ситуації минулого року, досить інтенсивно йшла перевірка з точки зору нагляду за операторами.

"Стосовно авіаперевізників, в Україні збільшилась кількість компаній, які обслуговують літаки, але ті зміни, які дозволять захистити права пасажирів, ще не реалізовано, вони потребують розробки. Хоча, в цілому, уже певні зміни були зроблені і більш жорстко розписані норми формування рейсів”, — говорить експерт.

При цьому не проводиться належне технічне забезпечення, компанії купують старі літаки в Європі. Є інформація про те, що літаки ремонтуються лише на папері. Експерт зазначає, що за експлуатацію літаків відповідальна Державіаслужба, яка надає права на виконання польотів і сертифікує персонал.

"Якщо говорити про новий літак, то він коштує 20-50 млн доларів, старі літаки на порядок дешевше коштують. Новий літак потребує значно менше обслуговування і додаткових перевірок", — розповідає експерт.

Читайте також: Коли турист може отримати відшкодування від туркомпанії – пояснює експерт

Інша проблема — нестача кваліфікованих пілотів, більшість з яких працює за кордоном, а на відносно невисоку зарплату в Україні погоджують лише пілоти-початківці, або ті, у кого  за плечима неприємні інциденти.

"Будь-яка особа, яка претендує стати пілотом,  проходить навчання і подає документи в Державіаслужбу, яка проводить перевірку. Державіаслужба здійснює контроль наявності документів. Залишається питання реального контролю чиновниками, а оскільки у них зарплати не нижчі ніж у пілотів, то вони мають бути зацікавлені контролювати пілотів і перевізників", — вважає Богдан Долінце.

Нагадаємо, нещодавно туристи однієї з українських туркомпаній через затримання рейсу до Єгипту провели в терміналі аеропорту Бориспіль близько 7 годин без їжі, води та навіть достатньої для всіх кількості стільців

Слухайте розмову повністю за посилання

 

Фото: pixabay.com

Останні новини
Військове кладовище почнуть будувати у середині червня – в.о. Міністра у справах ветеранів
Військове кладовище почнуть будувати у середині червня – в.о. Міністра у справах ветеранів
"Єдині вікна" у ЦНАПах, єКабінет, реабілітація та інструменти для розвитку – Порхун про нову ветеранську політику
"Єдині вікна" у ЦНАПах, єКабінет, реабілітація та інструменти для розвитку – Порхун про нову ветеранську політику
"Це не телешоу, не боротьба за популярність... Це реальні люди з реальними історіями", – Мстислав Чернов
"Це не телешоу, не боротьба за популярність... Це реальні люди з реальними історіями", – Мстислав Чернов
Катерина Радченко: Мета нашого проєкту — порушити глобальну тишу
Катерина Радченко: Мета нашого проєкту — порушити глобальну тишу
У межах Чорного моря має активніше діяти НАТО — Риженко
У межах Чорного моря має активніше діяти НАТО — Риженко
Новини по темі
Збиття російських ракет в українському небі для правомірного захисту не є нападом на РФ ― Гопко
Окупанти втрачають 50-70% техніки ― комбат Федоренко про битву за Часів Яр
Санкції ЄС проти Фрідмана та Авена залишилися ― юристка
На Близькому Сході ненависть довга, але війни короткі — Семенюк про конфлікт Ірану та Ізраїлю
Після знищення "Москви" Україна повернула контроль над цивільним судноплавством — Плетенчук