Вартість соцмереж: міф чи реальність?

Вартість соцмереж: міф чи реальність?

Коментар для програми Українського радіо "В мережі" експертки соціальних мереж Олександри Струмчинської.

Чому соцмережі коштують так дорого? За що такі гроші шалені нараховують і чи є вони реальні?

Олександра Струмчинська: Кожна з соцмереж складається з певного набору функціоналів, який використовують ті чи інші соцмережі, які вони реалізували на даному етапі. Цінність цього функціоналу базується на тому, яка ж кількість користувачів використовує її активно. Ця середньообчислена активність враховує основні показники, які впливають на вартість тієї чи іншої соцмережі.

Тобто, чим більше користувачів і чим активніше вони використовують соцмережі, тим більше вона буде коштувати?

Олександра Струмчинська: Так.

Наскільки залежить активність від користування платними або безплатними сервісами?

Олександра Струмчинська: Готовність платити за ті чи інші ресурси забезпечує тим чи іншим платформам певні відсотки, комісійні, які отримує сама платформа. Тобто це виступає додатковою формою заробітку, яка монетизує той чи інший проект. Монетизація - вона і є основою для старту чи початкових платформ, чи великих проектів, які можуть незалежно від умов ринку забезпечувати свої першочергові цілі, адміністративні елементи тощо.

Віртуальний світ важко уявити матеріальним. Якщо ми користуємося якоюсь соцмережею, ми додаємо їй вартості?

Олександра Струмчинська: Так, цілком вірно, ми додаємо їй вартості тій чи іншій соцмережі в залежності від кількості наших дій, які ми проводимо на тій чи іншій платформі. Зростає сам продукт, зростає його цінність. Ви бачите рекламу, ви використовуєте інші сервіси, які можуть бути пов'язані з рекламою. Ваша комунікація є звиклою дією, це ваша потреба, за яку готові платити інші.

Повну версію програми слухайте за посиланням.