Вадим Черніков: Ми популяризуємо деякі предмети і робимо навчання яскравішим

Вадим Черніков: Ми популяризуємо деякі предмети і робимо навчання яскравішим

Команда математиків, програмістів, і просто молодих, небайдужих до освіти людей взялася за завдання: створити такі анімаційні ролики, які не тільки б вдало пояснювали математичні формули, а й дозволяли їх пам'ятати упродовж усього життя. Докладніше про проект розповів в ефірі Українського радіо в програмі “Модуль знань” представник анімаційної студії NEED Вадим Черніков.
 
Насправді не тільки для учнів. Спочатку коли ми починали створювати тексти, ми не замислювалися над тим, що вони можуть транслюватися в школах. Ми думали, що наша аудиторія буде Ютуб. Ті, хто цікавиться наукою. Таких каналів на Заході дуже багато. І європейські канали, й американські, які налічують багато підписників. Всі вони дивляться ці ролики більше для розваги, аніж для навчання. Ми спробували в своїх відео додати трохи освіти. Зараз ми запустили проект роликів з математики, які будуть уже в школах. Ми будемо пробувати ці ролики адаптувати до навчання, щоб вчителі комбінували звичайну класичну освіту і наші відео.

А ці ролики дивилися люди старшого віку? 50+, 60+.
 

Я вас зараз здивую, аудиторія 80% останнього ролику, хто подивився, це жінки 35-40 років. Більш літні люди теж дивляться. Основна наша аудиторія, на яку ми орієнтуємося в математиці, це школярі. Це 7 клас і далі. Ролики, наприклад, біологічні — це старша категорія людей. Це 16+ і далі. Але дуже багато вчителів їх дивляться. Вчителям особливо математика дуже подобається і вони збираються використовувати все це. Їм розказали як це буде створюватися, тому вони чекають.

 Хлопці, це тільки освітні проекти? Чому, приміром, не розповісти як працює радіо?

Це науково-популярний проект, не тільки освіта. Ми зараз випускаємо ще один цикл відео, де кожен ролик буде на окрему тему. Вони не будуть так пов'язані між собою. Це не буде тільки біологія, або тільки математика. Це будуть ролики на дуже різні теми, зокрема, як працює радіо. Ця тема дуже вписується.

Чи не задумувалися ви над тим, які предмети можна, які не можна подавати за рахунок кліпового мислення. Наприклад, філософію?
 

Якби ви робили якісь освітні продукти, ви не змогли б туди вкласти квантову фізику, або філософію, або дуже велику тему. Проте ви можете зробити відео про якусь цікаву тему з філософії, або кілька тем. Людина, яка подивиться цей ролик, зацікавиться філософією і почне читати, вивчати, дивитися он-лайн курси, або інші матеріали, які більш структурно пояснюють цю інформацію. Ми популяризуємо певні предмети і робимо процес навчання трохи яскравішим. Проте, ми зовсім не вилучаємо класичну освіту. Саме тому наш новий проект роликів з математики ми робимо спільно з учителями і з впровадженням цього в школах.