Український ринок інтернет-реклами у 2017 році зріс на 40 %

Український ринок інтернет-реклами у 2017 році зріс на 40 %

Ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2017 році становив 2,51 млрд грн, що на 40 % більше, ніж у 2016 році.

Про це повідомляє Інтернет Асоціація України, пише Інтерфакс.

При цьому, за даними асоціації, в доларах США цей показник перевищив рівень 2012 року ($94,46 млн проти $74,33 млн), але ще не досяг рівня 2013 року ($114,6 млн).

В ІнАУ також наголошують, що ці цифри не включають показники пошукової інтернет-реклами та низку інших складових, які в сумі з медійною інтернет-рекламою становлять сегмент digital-реклами.

"За динамікою зростання інтернет-реклама значно випереджає інші сегменти рекламного медіа-ринку України. Так, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, зростання сегмента телевізійної реклами у 2017 році становило 29% порівняно з 2016 роком, реклами в пресі - 18%, радіореклами - 20%", - наголошується в прес-релізі асоціації.

Частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами, за даними дослідження ІнАУ, в 2017 році становила 52,5%.

Найбільшим сегментом медійної інтернет-реклами стала банерна реклама, яка займає 49,67% ринку (51,2% у 2016 році). Реклама у відеоплеєрі (pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) становила 26,24 (у 2016 році - 28,7%), реклама In-page video (content-roll) - 2,16% (минулого року - 4,8%), інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці та ін.) - 12,09% (у 2016 році - 12,3%).

При цьому частка спонсорства за рік зросла з 3% до 9,83%.

Частки мобільної медійної інтернет-реклами (орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) у частках від загального обороту медійної інтернет-реклами становили: 14% для банерної реклами, 11,55% для In-stream video, 5,55% для In-page video ( content-roll), 3,36% - для нестандартних рішень і лише 1% припав на спонсорство.

Також було визначено частку соціальних медіа і месенджерів (FB, VK, "Одноклассники", Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.) у рекламі - 26,49%.

Методика вимірювання обсягу медійної інтернет-реклами базувалася на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів.

"У дослідженні взяли участь провідні агентства інтернет-реклами: Dentsu Aegis Network Ukraine, ADV Group Ukraine, ITCG, IPlace, Qreachers, Publicis Groupe Media, TMGU, AdWork, Dievo, MediaHead, Neos, Promodo, newage, WebPromo, SeoMarket, а також представники найбільших майданчиків, холдингів і сейлз-хаусів: "Автоцентр", Edipress, "Люкс" (24-й канал), RBC, RIA, Ukr.net, UMH/Digimedia, Admixer, DMDim/Go2Net, FISH, DigitalDecisions, Adwise, T-Sell, Rontar, All.biz, Online.ua, "Новое время", RST, "Обозреватель", - наголошується в повідомленні.