Соцмережа обмежить охоплення постів компаній, брендів і ЗМІ.
Про це повідомляє kfund-media
Найбільша у світі соціальна мережа Facebook оголосила про зміни, які стосуватимуться ранжирування постів у стрічці новин. Тепер користувачі бачитимуть у топі своєї стрічки більше повідомлень від друзів і рідних.
Гендиректор Facebook зазначив, що останнім часом публічний контент (повідомлення від компаній, брендів і ЗМІ) переважає над постами, які сприяють активному спілкуванню між людьми.
За словами Цукерберга, ця тенденція віддаляє соцмережу від її первинної місії – допомагати користувачам залишатися на зв’язку з рідними та близькими людьми.
Більше того, Facebook провела власне дослідження, яке показало, що використання соцмереж для спілкування з близькими сприяє нашому благополуччю.
Тому відтепер у процесі ранжирування контенту в стрічці новин перевага надаватиметься постам друзів користувача і публікаціям, що викликали активну дискусію.
Зміни мають допомогти людям менше часу проводити в Facebook і витрачати його з користю, додав Цукерберг.