"Укрзалізниця" не повертатиме квитки через Інтернет

"Укрзалізниця" не повертатиме квитки через Інтернет

ПАТ "Укрзалізниця" тимчасово призупиняє послугу повернення квитків через Інтернет, щоб не допустити штучного дефіциту і спекуляцій з проїзними документами.

Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".

"З 12 грудня 2017 року Укрзалізниця тимчасово призупиняє послугу повернення квитків через Інтернет. На численні прохання пасажирів таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди", - йдеться у повідомленні.

В "Укрзалізниці" проаналізували, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через Інтернет у перші хвилини відкриття продажу.

Водночас простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.

Задля попередження створення штучного дефіциту, справедливих невдоволень і нарікань громадян, унеможливлення махінацій, "Укрзалізниця" тимчасово призупиняє операцію повернення квитків через Інтернет.

Повернення коштів за посадочні документи, оформлені через Інтернет, здійснюватимуться винятково через залізничні каси. Обмеження скасують після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.