Клієнти "Київенерго" отримують листи від шахраїв

Клієнти "Київенерго" отримують листи від шахраїв

Клієнти "Київенерго" отримують електронні листи від шахраїв про заборгованість, у яких зловмисники вимагають сплатити ці борги.

Про це повідомляє офіційний сайт "Київенерго".

"Будь-які повідомлення, які можуть надійти вам електронною поштою з безкоштовних поштових сервісів з вимогою оплатити послуги "Київенерго" чи борги за них, є шахрайством", – наголошується у повідомленні компанії.

У "Київенерго" нагадали, що про наявність заборгованості компанія інформує своїх клієнтів за допомогою SMS-повідомлень, офіційних листів та дзвінків операторів контакт-центру 15 - 88.

Окрім того, в "Київенерго" додали, що перевірити інформацію про нарахування та розрахунки за послуги, надані компанією можна: в Особистому кабінеті з електроенергії та Особистому кабінеті з гарячої води та опалення; на сайті для клієнтів www.kyivenergo.ua; у будь-якому з Центрів обслуговування клієнтів чи в контакт-центрі за телефоном 15-88 або (044) 202-15-88.