Українська фармпродукція завойовує ринок ЄС

Українська фармпродукція завойовує ринок ЄС

Українська фармацевтична продукція успішно завойовує європейський ринок.

Про це заявила директор фармацевтичної компанії "Новалік-фарм" Наталя Сергійко під час прес-конференції.

"Існує ряд стереотипів про те, що український продукт гірший за європейські товари. На щастя, це лише міф. В останній час все більше українських товарів успішно завойовують західні ринки. Це свідчить про те, що ми не гірші та готові до конкуренції. Яскравий приклад - вихід українського препарату "Сітопростат" на ринок Австрії", - сказала Сергійко.

За словами фармацевта, "Сітопростат" - біологічна добавка, розроблена для профілактики та лікування симптоматики запалення та аденоми передміхурової залози. Препарат виробляють на основі компонентів, виготовлених у Німеччині та Франції. Останній факт відповідає високим стандартам якості, запровадженим у країнах Європейського Союзу.

На думку керівника юридичної служби компанії "Фармпланета" - офіційного дистриб'ютора "Сітопростату" в Україні - Євгена Ігнатова, використання таких лікарняних засобів має шанс змінити принцип функціонування вітчизняної медичної системи та повністю відповідає принципам медичної реформи, яка проходить в Україні. Представник дистриб'ютора зауважив, що в Україні 90 % коштів, які виділяються на медицину, витрачаються на лікування пацієнтів. На його думку, така модель є не ефективною. Від неї активно відходять провідні західні країни, замінюючи затратне лікування більш економною профілактикою, в тому числі й за допомогою біодобавок.

Виробники лікарського засобу вказують, що висока якість та попит на український продукт на австрійському ринку дають право сподіватися на успіх і в інших країнах ЄС. Наразі, окрім Австрії та України, "Сітопростат" успішно продається в Молдові та Казахстані. За словами директора компанії "Новалік-фарм", пріоритетними напрямками експорту продукту є Центральної Європа та країни Азії.