Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень в Києві можуть не відповідати фактичним обсягам споживання через системні збої у деяких банках.
Про це попереджає Київська міська державна адміністрація.
"Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. Це може бути спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників", - йдеться у повідомленні.
У випадку невідповідності киян просять звертатися до будь-якого з 9 районних центрів комунального сервісу (ЦКС), які приймають споживачів, незалежно від місця проживання 6 днів на тиждень, включаючи суботу.
У повідомленні наголошується, що в усіх районах міста діють близько 60 додаткових точок обслуговування. Отримати консультацію та вирішити питання з нарахуванням можна також у центрах обслуговування "Київводоканалу".
У свою чергу, у "Київводоканалі" наголошують, що у випадку неточності з нарахуваннями у платіжці необхідно розрахуватись за послугу згідно з фактичним споживанням, вказавши у графі до сплати суму, яка відповідає реальним обсягам, помноженим на чинний тариф.
Нагадаємо, відповідно до Закону "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання", який набув чинності 2 серпня, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку. Оплата приймається до 31 серпня включно.